Proč jíst rané brambory a k tomu pár tipů na jejich konzumaci, při kterých se vám budou sbíhat sliny

Nejprve si prosvištíme jazykovou příručku, neb se to často plete. Protože se slovo „raný“ vztahuje k něčemu brzkému či časnému, používá se i u časných, tedy raných brambor.

Slovo „ranný“ pak odkazuje na něco, co má souvislost s ránou – třeba ranný otok.

Pokračovat

Výživová poradkyně Martina Jandová: 13 cm v pase dole aneb Jak zhubnout i přes nástrahy celiakie a štítné žlázy – ukázka jídelníčku

Chtěla bych vám představit svou klientku Lucku a zároveň se s ní vlastně pochlubit.

Podívejte se, jak se tato paní proměnila v krásnou mladou dámu – a to během tříměsíčního programu.

Pokračovat

Zaměřeno na nohy: Jak o ně pečovat, abychom se vyhnuli nepříjemnému plísňovému onemocnění, a co případně dělat, když už tato situace nastala

Na své nohy prý často zapomínáme. Jednak považujeme za samozřejmost, že nám bezchybně slouží a pak jsou také až na druhém konci těla, jak praví tak trochu pravdivý lidový vtip.

Faktem zůstává, že dokud je vše, jak má být, o nohy nijak zvlášť nepečuje, samozřejmě kromě některých žen, které si dopřávají pedikúru.

Pokračovat

Karolína Racková: Office jóga aneb jak předcházet problémům ze sedavého zaměstnání

Dnešní téma je věnováno všem, kteří pracovní dobu prosedí na kancelářské židli, obličej jim ozařuje počítač, prsty neustále běhají po klávesnici a ruka přeskakuje z klávesnice na myš.

Sedavé zaměstnání spolu s prací na počítači představuje pro řadu z nás celý pracovní den.

Pokračovat

Jak se připravovala lektorka a výživová poradkyně Lucie Tvrdoňová na SPARTAN RACE a co ji nejvíce překvapilo

Ačkoliv Lucie Tvrdoňová vypadá na fotografiích jako roztomilá panenka, v tom dobrém slova smyslu, má v sobě obrovskou sílu a schopnost dotáhnout všechny věci do konce.

I tak pro mě byla zpráva, že se zúčastní extrémního závodu SPARTAN RACE, trochu překvapením.

Pokračovat

Jarka Matoušková: Pikle v kuchyni aneb zdraví a štíhlost vyvolané synergií potravin III – Malý tahák na lednici

Nějak zhubnout a nějak se stravovat nestačí. Chytré stravování znamená zdraví, štíhlost, energii i krásu.

V předchozích dvou článcích jsme kuli pikle v kuchyni, abychom vyždímali z potravin to nejlepší, co se dá a abychom vhodnými kombinacemi násobili jejich výživový efekt.

Pokračovat

Iva Málková ze STOB: Jak se začít hýbat s kily navíc?

Na zahájení dobré věci není nikdy pozdě. Nízká pohybová aktivita a obezita jsou začarovaný kruh. Jsme obézní, protože necvičíme, a nebo necvičíme, a proto jsme obézní?

Najděte si  alespoň 150 minut týdně na nějaký vhodně zvolený aktivní pohyb. Pokud máte pocit, že nevíte, co máte dělat dřív a že je to nereálné, uvědomte si, kolik hodin strávíte u televize, u počítače, na internetu apod.

Pokračovat

Proč jdou kila při hubnutí někdy nahoru?

Stává se to poměrně často (jak jsem posléze zjistil), ale samotného mne to v první chvíli vyděsilo…

Jíte o něco méně, dodržujete pohyb, vydáte více kalorií, než přijmete, a stejně jdou najednou po měsících snižování váhy kila zase nahoru. Jak je to možné?

Pokračovat

Lenka Mandryszová: Pomocí správné výživy může každý člověk celkem jednoduchým způsobem ovlivňovat své zdraví

Jarní dny přinášejí obrazně řečeno nový život. Pokud jste se také vy rozhodli, že na jaře začnete s novým životním stylem, ve kterém budete více dbát o svoje tělo, tak si rozhodně nenechte ujít následující řádky.

Na všetečné otázky ohledně našeho zdraví bude tentokrát odpovídat Lenka Mandryszová, jež studuje tradiční čínskou medicínu a své nové vědomosti ihned převádí do praxe v rámci své rodiny.

Pokračovat