Aplikace KalorickeTabulky.cz Získat

Ria Hrušovská, osobní trenér: Jídlo neponechávám nikdy náhodě

Na dovolené jsem sice nebyla asi osm let, ale jezdím často na crossfit závody a akce spojené s Les Mills (moderní skupinové cvičení).

Tam všude je stravování pro mě základ.
Sama aktivně sportuji a dodržuji zásady zdravého stravování. S bratrem navíc coachujeme klienty, které kolikrát vedeme online i během jejich dovolených, aby se vydrželi stravovat tak, jak by měli. Ani na dovolené není radno moc polevovat.

Ria Hrušovská

Ria Hrušovská

Ať už jde o dovolenou, závody, nebo pracovní výjezd, je hlavní si zavčas zjistit, co vše je na daném místě dostupné.

  • Když člověk chce a zná svůj cíl, jde režim správného stravování dodržovat všude.

Všude totiž najdete obchod s potravinami a stejně tak si dnes lze vybrat zdravě i v restauraci. Neexistují v tomto směru žádné výmluvy. A to platí nejen o výživě, ale také o tréninku – výpady a kliky můžete dělat i na pláži a nic k tomu nepotřebujete, že?

Já osobně se držím už několik let svého osvědčeného systému – šest dní jím zdravě a soboty mám „cheating day“, kdy jím, na co mám chuť. A na tom nic nezmění ani dovolená. Tohle na mě funguje a vyhovuje mi to.

Pár mých tipů, co si můžete vzít kamkoliv s sebou:

  • rýžové chleby, žitné knackebroty
  • vločky obyčejné (oblíbila jsem si také kaše od Nominal)
  • kvalitní protein nebo proteinové tyčinky
  • sušené maso Jerky
  • ořechy
  • ovoce a zelenina (navíc obojí je dostupné opravdu všude)

Stejně tak lze v každém obchodě najít  něco ve stylu cottage sýru.

Tohle byly ty “rychlé” varianty. Samozřejmě základ zdravé stravy tvoří kvalitní bílkoviny – ryby, maso, vajíčka, z rostlinných pak tofu a tempeh.

Jsem si jistá, že ve většině restaurací vám i na dovolené vyjdou vstříc a udělají vám jídlo bez omáčky. Navíc rýži, kuře a zeleninu umí opravdu všude.

  • Vždy učíme klienty číst etikety, aby věděli, co a jak si správně vybrat.
Ria Hrušovská

Ria Hrušovská s bratrem

Pokud se chcete “rozmazlovat”, občas si na cesty upeču něco sama, aby to odpovídalo fitness stravě.

Recept na MPT proteinové bobky:

500 g vloček
3 odměrky čoko proteinu
2 banány
250 ml vody (někdy je třeba i více)

Z hmoty vypracujeme „bobky“, které klademe na plech na pečící papír (nutnost). Doprostřed bobků dáme dia marmošku.

zdravý recept

Pečeme cca deset minut v troubě předehřáté na 180 stupňů.

No a samozřejmě, když je to dovolená, takže si občas dopřejte  bez výčitek to, co máte rádi. Zkrátka pak přidáte cardio trénink, aby se to vyrovnalo. Vše je o rovnováze a po malém výkyvu najdete brzy po dovolené opět svůj řežim.

Z archivu aneb přečtěte si také:

Slané snídaně trochu jinak – tři recepty, které nadchnou vaše chuťové buňky i zdraví

Ria Hrušovská
www.mypersonaltrainer.cz/cz/uvod

  • Majitelka MPT Academy s řadou fitness certifikátů  – od TRX a bojového umění až po masáže, výživu a vše mezi tím.
  • V branži se pohybuje od roku 1996.
  • Se svým bratrem poskytuje v rámci akademie osobní tréninky a jídelníčky na míru.

18.8.2016 Články, Recepty a výživa

Související články

Výhody plánování a přípravy jídla předem

Výhody plánování a přípravy jídla předem

Kdo mě už chvíli sleduje, mohl si všimnout, že jsem zastánce přípravy jídla předem. Ale často se u klientů i čtenářů setkávám s tím, že přece nemůžou vědět, na co budou mít chuť.

Dá se tedy plánování jídla předem skloubit s tím, že jíme, co chceme?

Celý článek 5.1.2023 0

Čočka na Nový rok přináší peníze…

Čočka na Nový rok přináší peníze…

Podle dávné staročeské pověry bychom si na Nový rok (to je ten den po Silvestru) měli dát čočku, která má zajistit na celý následující celý rok dostatek peněz.

Popravdě řečeno mě nenapadá, proč zrovna čočku (protože dostat čočku nebývá nic příjemného), proč ne třeba hrách, ačkoliv ten se podle jiného přísloví zase nemá házet na zeď. Nebo proč ne fazole či cizrnu.

Celý článek 29.12.2022 0

Těhotenská cukrovka hrozí i mladým, štíhlým a sportujícím ženám

Těhotenská cukrovka hrozí i mladým, štíhlým a sportujícím ženám

Těhotenská cukrovka se v České republice týká 18 – 20 % těhotných žen (tj. má ji každá pátá těhotná).

Zatímco diabetes 2. typu se často spojuje s obezitou a nezdravým životním stylem, těhotenská cukrovka (gestační diabetes = GD) vzniká především pod vlivem těhotenských hormonů a týká se tak všech těhotných žen – i mladých, štíhlých, sportovkyň, vegetariánek, veganek, nízkosacharidově se stravujících…

Celý článek 10.12.2022 0