Aplikace KalorickeTabulky.cz Získat

Tři podstatné věci, které vám pomohou začít pravidelně cvičit a vydržet u toho

Na blogu Kaloricketabulky.cz se vám snažíme přinášet dobré rady, které vám usnadní boj s nadbytečnými kilogramy.

Nejde o chvilkovou záležitost, zázračné mávnutí hůlkou či spolknutí kouzelného prášku, ale o trvalou změnu životního stylu.

A i když to někomu může být proti srsti, pravidelný pohyb do nového života štíhlého a zdravého člověka neodmyslitelně patří. O jeho prospěšnosti se rozepisovat nebudeme, dnes jsou na řadě tipy, které vám pomohou se do cvičení zamilovat. I zde totiž musíme vědět, jak na to. A uvidíte, jak je to prosté…

Fit žena

Pojďme si připomenout příspěvky, které jsme pro vás připravili v minulých letech – a kde je vše podstatné. Možná jste v té době aplikaci Kaloricketabulky.cz ještě nepoužívali. A možná jste zde dnes dokonce poprvé, protože jste se rozhodli s novým školním rokem zavést do svého života nové pořádky.

A za to vám tleskáme. Teď už stačí jen trochu popřemýšlet na diářem a zakomponovat pohyb do svého programu stejně jako je to v případě odvozu dětí na kroužky či jiných pravidelných činností.

Rada č.1: Vyberte si to nejlepší místo a čas

Na toto téma jsme se zaměřili v článku pro úplné začátečníky, případně chronické začátečníky, který se jmenoval Praktické a léty prověřené rady. Co zde najdete?

  • Jak si vybrat fitcentrum
  • Jak často cvičit, aby to mělo efekt
  • Jak najít správnou motivaci

Číst celý článek o výběru fitkcentra

Rada č. 2: Najděte si instruktora, který vám sedne

Osobně si myslím, že tento bod je pro mnohé ještě důležitější než ten předchozí. Znám mnoho případů, kdy mezi trenérem/instruktorem a klientem vzniká dlouholeté přátelství, přes které nejede vlak.

Tématem výběru instruktora jsme se zabývali v článku Jak si vybrat nejlepšího instruktora skupinového cvičení na světě a věřím, že může pomoci i těm, kteří třeba už delší dobu cvičit někam chodí, ale pořád mají pocit, že to není to pravé ořechové… Podstatné jsou dvě věci:

  • Jaký by měl být správný instruktor?
  • A jak poznám špatného instruktora?

Číst celý článek o instruktorech

Rada č. 3: Pořiďte si oblečení, v kterém se bude cítit dobře

I když mnozí zastávají názor, že cvičit se dá i ve starých teplákách a vytahaném tričku (a mají v podstatě pravdu), bylo zjištěno, že oblečení je pro řadu lidí důležitou složkou, díky které se při cvičení cítí lépe.

Ať už je váš přístup v tomto směru jakýkoliv, tak až na výjimky (jóga a spol.) bychom neměli podceňovat vhodnou obuv, ženy pak ještě podprsenku. A opět to vydalo na celý článek – Oblečení a výbava na cvičení.

  • Co si vzít na sebe do fitcentra?
  • Jak by měla vypadat sportovní bota?
  • Jak najít správnou podprsenku na cvičení?

Číst celý článek o oblečení a botách na cvičení

A teď už od teorie k praxi. Přejeme, ať se daří. A budeme rádi, když nám napíšete, v kterém fitcentru jste spokojeni, případně kam by raději ostatní čtenáři chodit neměli…  Své postřehy můžete bez registrace psát do komentářů přímo pod článek.

Z archivu aneb přečtěte si také:

Změnila jsem svou postavu i život, říká Lucie Janatová, jež začínala s aplikací Kalorické tabulky a dnes ohledně hubnutí radí ostatním

Ing. Macáková Marcela

Studium na VŠCHT ji inspirovalo k zájmu o výživu a zdravý životní styl. Po promoci (1993) psala na toto téma pro řadu časopisů – Vlasta, Fit styl, Longevity, Moje zdraví, aj. Vedle blogu Kalorických tabulek, kde pracuje jako editorka a správce facebooku, provozuje již téměř dvacet let vlastní webík www.aerobic.cz. Tam si přijdou na své všichni, které baví jakékoliv skupinové cvičení (aerobik, jóga, pilates…)

3.9.2015 Články, Fitness a wellness

Související články

Tabata – efektivní cvičení pro ženy i muže

Tabata – efektivní cvičení pro ženy i muže

Chcete zvýšit svojí fyzickou kondici, posílit svaly, formovat postavu, zhubnout, ale běžné cvičení vás nebaví?

Ideální variantou je cvičení tabata, což je vysoce intenzivní intervalové cvičení, jež si v pohodě zacvičíte i z domova.

Celý článek 5.5.2022 0

Čtení nejen pro diabetiky: Pohyb je lék!

Čtení nejen pro diabetiky: Pohyb je lék!

Pohyb má blahodárný vliv na náš fyzický i psychický stav.

Dramatické snížení přirozeného pohybu v posledních desetiletích se významně podílelo na nárůstu obezity a s ní spojených nemocí – od cukrovky, chorob srdce, pohybového aparátu až po deprese.

Celý článek 29.8.2021 0

Vanda Mikušová pro ženy: Jak zhubnout a cítit se dobře

Vanda Mikušová pro ženy: Jak zhubnout a cítit se dobře

Pokud ještě někdo neobjevil kouzlo pravidelného pohybu, třeba vás k nějaké té pohybové aktivitě navnadí „5P funkční pravidla podle Vandy“.

Sepsala jsem je na základě dlouholetých zkušeností, které jsem nasbírala díky klientkám za 20 let mé lektorské praxe. Všechny je mám dlouhodobě ozkoušené i na sobě a mohu s jistotou říci, že fungují spolehlivě.

Celý článek 8.8.2021 0