Video připravila blogerka, jež si říká Zelená fazolka. Pro blog Kalorických tabulek připravila již článek Jak si vybrat restauraci, kde se naobědváte bez pocitu viny, kde se čtenář doví řadu užitečným tipů ohledně stravování mimo domov: Na co se zaměřit při výběru restaurace a jak následně vytipovat vyvážený pokrm či odhadnout velikost porce.
Na jejím blogu naleznete i návody na cvičení.
Děkujeme jí za přízeň a skvělou spolupráci. A věříme, že její postřehy pomohou i vám, ať už se týkájí stravování v restauraci nebo zapisování do aplikace www.kaloricketabulky.cz, která je tu pro všechny stále ZDARMA!
Začala nám grilovací sezóna, někdo má velký zahradní gril, jiný využije malý elektrický na doma nebo na balkón. Ale málokdo si uvědomuje, že zpracování masa, představovalo „zábavu“ i pro naše předky.
Kdy vznikly první uzenky nebo hamburgery? A jak s tím souvisí fascinace ohněm? Při čekání na grilované maso si můžete díky našemu článku rozšířit vědomosti…
Když člověk začne hubnout, obvykle to doprovází silná motivace, snaha o změnu a odhodlání „něco konečně dělat“.
Jenže výsledky nejsou vždycky hned rychlé a reálný život s sebou přináší spoustu práce, aktivit, povinností, překážek i návraty ke starým návykům. Proto pokud jste se snahou o zhubnutí stále na začátku, můžou vám pomoct následující tipy, které vás podrží na cestě vpřed.
Kdysi dávno lidstvo přišlo na to, že smícháním mouky a vody vznikne těsto, a začalo z něj péct chleba. A potom někoho napadlo dát do těsta náplň, zabalit a těsto uvařit či osmažit.
Časem dokonce vznikly i nové varianty těsta jako listové nebo odpalované.
Gochujang, možná znáte pod slovním spojením „pasta z červené chilli papričky“. Je to sladko-slané fermentované koření velmi oblíbené v korejské kuchyni.
V poslední době začíná být velmi populární nejen kvůli svému exotickému názvu, ale také pro zajímavé spektrum chutí, které dodá běžným pokrmům.
Dnešní potravinářský průmysl dokáže hotové zázraky. Umí vyrobit potraviny, které vypadají skvěle, chutnají božsky a ještě se tváří jako něco, co prospěje našemu zdraví.
Krásný obal, lákavé slogany, sliby o zdraví, a to s hlavním cílem – přesvědčit nás, že kupujeme něco dobrého pro naše tělo.