Negativní myšlenky, které nám brání v hubnutí

„Já to stejně zase nevydržím.“ – „Do bazénu? Ani náhodou, všichni by na mě zírali, že jsem tlustá.“- „Až zhubnu, tak se ke mně vrátí.“ – „Určitě se všichni smáli tomu, jak vypadám.“ – „Na školní sraz půjdu, až zhubnu, jinak bych se ztrapnila.“

Jsou vám některé věty povědomé?

Pokračovat

Olga Šípková: Jak nejraději trávím dovolenou a co by se z mých sportovních zkušeností mohlo hodit i vám

Díky závodění jsem se dostala až do daleké Austrálie a poznala řadu krásných zemí, ale nejraději mám toulky po Čechách a Moravě…

A pak samozřejmě svoje sportovně odpočinkové akce u moře, které organizuji pro své klienty.

Pokračovat

Jan Lipšanský: Sůl nad zlato

„Sůl! Ani ta boží hovádka se bez ní neobejdou. A v zimě co? Chleba si posolím diamanty?“ Jistě znáte tyhle věty prostořeké selky z pohádky Byl jednou jeden král.

A jak je to se solí doopravdy?

Pokračovat

Tři tipy na zdravou a rychlou snídani, jež obsahuje všechny potřebné makronutrienty

Zdravé snídaně mohou být pracné, ale stejně tak i neskutečně jednoduché. Když si je navíc připravíte večer, ráno přijdete již k hotovému a budete si tak moci třeba i v tom shonu na chvilku klidně sednout a posnídat.

Nechte rohlík rohlíkem a pojďte si dát něco, co vaše tělo bude milovat.

Pokračovat

Václav Krejčík: Jóga vám pomůže zhubnout, nalézt životní rovnováhu a zmírnit řadu zdravotních problémů

Cvičení různých stylů jógy zažívá obrovský boom. Na lekce chodí ženy i muži každého věku. A je to dobře.

Jóga jednoznačně prospívá našemu zdraví. Je však třeba – jako u každého cvičení – respektovat individuální zdravotní omezení, jež řada z nás má.

Pokračovat

Hana Málková: Jak zařadit do jídelníčku zeleninu, když není času nazbyt

Častá odpověď mých klientů na otázku, proč jim v jídelníčku chybí zelenina je, že nebyl čas na přípravu. 

Možná i vám se pod pojmem zeleninové jídlo vybaví jen představa, kolik času jeho příprava zabere – nákup, škrábání, loupání, mytí, krájení, strouhání, případně i vaření, dušení…

Pokračovat

Jak vyladit formu přes léto ještě trochu jinak?

Těšili jste se na léto, že budete cvičit v přírodě a že zamakáte na vylepšení kondice?

Pak jste na správné stránce. Máme pro vás několik užitečných rad, které vám pomohou vaši snahu podpořit.
Pokračovat

Eliška Růžičková: Skákací guma zase trochu jinak – zkuste si skočit pro radost i super kondici!

Už jsme natočili skákací klasické retro a zabrousili i do světa fitness, kde jsme si ukázali, jak využít skákací gumy na posílení dolních končetin.

Ve 3.díle jsme se zaměřili i na ruce. A je to pořádná makačka!

Pokračovat

Hubnutí vodními sporty aneb nit na vás nezůstane suchá

Také vám jako mně s právě probíhajícím létem jde proti mysli cvičit v uzavřené místnosti, byť s klimatizací?

Jestli vám jen trochu nevadí voda přes obličej, nechte se inspirovat a okořeňte své sportovní aktivity o vodní sporty a radovánky, které rozhodně nahradí posilovnu či „kardio“. Všechny uvedené sporty mám na vlastní plavky ozkoušené.

Pokračovat